Sú mi odporné také marketingové triky v politike. Stačí si zvoliť správny marketingový názov pre skupinku 4 ľudí z rodiny a z kamarátov, mať k dispozícii celoslovenské inzertné noviny, ktoré pravidelne dostáva zdarma každá domácnosť a zblbnúť nejakú stranu, najlepšie novú, ktorá slepo baží po bezplatnej reklame a prísune hlasov. Čo na tom, že aj tie posledné 4 miesta na kandidátke sú iba marketingový trik, vhodne dopĺňajúci marketingový názov, skupinky tvorenej 4 ľuďmi z rodiny a z kamarátov vôbec nie „obyčajného" človeka? Čo na tom, že tzv. „program" tejto skupinky je iba zlátanina, ktorá do programu strany, na kandidátke ktorej kandidovali, vôbec nepasuje?
Nečudo, že takéhoto človeka netrápia problémy ostatných ľudí (aj keď ako poslanca by ho asi trápiť mali). Verím, že on registrované partnerstvá nepotrebuje. Veď kto by ho aj chcel ... ako verejný činiteľ by sa aspoň mohol naučiť rozprávať spisovne po slovensky. Ľudia, ktorých sa to týka, ale podobnú právnu normu potrebujú, ak nechcú vopred kým nie sú v kóme (len keby človek vopred vedel, kedy sa to stane) udeľovať množstvo plnomocenstiev a nosiť ich stále pri sebe, uzatvárať množstvo zmlúv, ktoré aj tak nezaväzujú tretie osoby napr. štát či zamestnávateľa k ničomu, spisovať v mladom veku závet ako „darček" partnerovi, s ktorým sa rozhodnú prežiť zvyšok života (tí, ktorí už žijú s partnerom či partnerkou viac rokov t.j. 20, 30 rokov apod. vedia, že to zďaleka nie je o každodennom súložení, ale že ich s partnerom resp. partnerkou musí spájať oveľa viac).
Viac informácií o tom, aké práva a povinnosti (zaujímavé, že tie odporcovia zvyčajne akosi nespomínajú) by párom priniesli registrované partnerstvá, je možné si pozrieť napr. tu: http://www.inakost.sk/index.php?page=clanok_detail&id=168 .
A možno nie je taký „hrozný" a je to iba ďalší marketingový trik, ako sa odlíšiť. Znovu mi je na vracanie ...